2008. december 6., szombat

Krumplis-csicsókás rakottas szejtánnal

Mai ebédem volt ez az újabb egyszerű finomság:

Mázas cserépedényben sütöttem, aminek fedele is van. Alaposan megmosott krumplit és csicsókát úgy fél centi vastag szeletekre vágtam, meg a szejtán-virsli még meglévő részével is ezt tettem, majd a tálba rétegeztem őket. Körülbelül egyforma mennyiségben volt mind a három, de persze ez a körülményektől és ízléstől függően változhat. Időnként megcsorgattam étolajjal, meg friss majoranna-leveleket tépkedtem közé. A hideg sütőbe raktam, majd 200 fokra bekapcsoltam a sütőt, és kb. 1 órát sütöttem lefedve.

Érdekes módon sózni egyáltalán nem kívántam, készen sem. Régebben biztos sütöttem volna még egy kis sajtot a tetejére, most ez elmaradt. Ízlett így minden nélkül az édeskés, puha csicsóka, a héjában sült krumpli és a fűszeres szejtán egyvelege.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails