2008. december 6., szombat

Adventi kapukoszorú

Ma ezt is összeraktam, a tavaly fűzfagallyból készített alapok egyikét újrafelhasználva. A tuját meg a bogyókat a kertben vágtam. Az egészet egy hosszú drót tartja össze, meg a felfüggesztés is abból van. Az alaphoz az összemarkolt gallyakat tekergettem körbe-körbe spirálisan a dróttal, majd a hármasával-négyesével rárakosgatott kis tuja-ágacskák alkották a következő kört. Ezeket úgy rendeztem, hogy a következő csomó mindig eltakarja az előzőt tartó drótot. A végén egyszerűen beletűztem a bogyós ágakat.

A bogyókat alighanem le fogják enni a madarak, a tuja viszont kifejezetten jól bírja, főleg odakint. Januárban a zöldeket le lehet majd szedni róla a komposztba, az alap viszont újrahasznosítható.

3 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon szép lett! Asztalra már csináltam, de az ajtóra még nem, lehet, hogy megadtad a kezdő lökést! :)

Dulmina írta...

Nekem meg asztali nincs még :) De az ünnepig még van idő, hogy készítsek azt is.

A kinti dekorációval így nem állok be a sorba egy olyan mászó mikulással, mint amilyen rengeteg van itt a környéken :)

Renata Kalman írta...

Nagyon jól néz ki...!

felénk is dívik a mászó Mikulás, persze nem nálunk :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails