2008. december 21., vasárnap

Apró örömök

Felavattam egy új téli cipőt. Pár éve vettem szezonvégi kiárusításban, de eddig a szekrény mélyén pihent. Kényelmes, és nem ázik be! (Ja, mert míg oda voltam benne, eleredt az eső.)

Sikerült vennem csíráztató tálat, persze rögtön az emeletest választottam. Nem műanyag, hanem kerámia, és nagyon tetszik. Remélem, beválik, és hasznosnak is tartom majd.

Nem gyakran történik ilyen, de kinéztem valamit az egyik bolt akciós katalógusából, mielőtt elindultam a városba. Be is tértem a boltba (nem fő cél volt, de útba esett), és sikerült is venni a kinézett dolgot (más nem is került a kosaramba - nem jó üzlet vagyok, tudom :)

Végül lett vásárfia is a karácsonyi bazárban. Több alkalommal is voltam ott nézelődni, a kereskedős meg a kézműves szakaszban is (bár volt olyan cég, aki mindkét helyen árult). Utolsó körbemenetelem volt már, s a "meglátni és megszeretni" tipikus esete. (Egy szép, egyedi nyakláncról van szó. Majd még meglátjuk, hogy megtartom-e, vagy odaadom valakinek, akihez szerintem jobban illik, és örülne neki.)

A hétvégén beszereztem a piacon a zöldségeket az ünnepekre. Semmi különösre nem kell gondolni, szezonális dolgok: többféle káposzta, krumpli, répa, petrezselyemgyökér, zeller. Meg egy hatalmas, illatos birsalma...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails