2008. október 10., péntek

Spagetti zelleres-gombás paradicsomszósszal

Ismét csak egy gyors ebédre futotta, ami ez lett:

Megfőztem negyed csomag durumbúzás spagettit al dente állagúra.

Közben elkészítettem a szószt:
Egy közepes zellergumót meghámoztam, aztán hasábokra, majd azokat vékony szeletekre vágtam. Kevés olívaolajon időnként átkeverve megsütögettem, de csak annyira, hogy még jó roppanós maradjon. Hozzáraktam egy kis üveg (375 ml, dzsemes üveg méret) házi gombabefőttet, meg egy kis üveg (330 ml, Kubus üveg) házi paradicsomlevet. Kevés sóval ízesítettem, és amíg összemelegedett, tépkedtem bele a zeller leveléből.

A tányérra szedett tésztára halmozva tálaltam. A szósz elég lett volna két adaghoz is, de az egyet sem rontotta el, hogy több volt (a maradék fél üveg ez-az nem az én világom, úgyhogy épp jó volt, hogy mindet felhasználtam).

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails