2011. július 13., szerda

Cukkinis tészta (vegán)

"Csökkentett módban" dobtam össze ezt a laktató ebédet tegnap. Kiváló alapanyagból ilyen egyszerűen lehet finomat készíteni.

2 adaghoz megfőztem 25 dkg durumbúzás orsótésztát a szokásos módon. Közben meghámoztam és összeaprítottam egy nagy, de zsenge cukkinit (a magjait se kellett kivenni, mert nem voltak kemények), és kevés olajon időnként megkeverve puhára pároltam; a végén val és pici frissen darált tarkaborssal ízesítettem. A leszűrt tésztára raktam, és már tálaltam is. Isti friss fokhagymával egészítette még ki az adagját. (Szószos jellegű úgy lehetett volna a cukkini, ha a fűszerezés előtt felöntöm pici vízzel vagy tejjel, és besűrítem némi keményítővel. Ez most az egyszerűség jegyében elmaradt, de nem is hiányoltuk.)
 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails