2010. március 26., péntek

Sárgarépás-diós rizs (vegán)

Könnyen elkészíthető, de igen ízletes vegán egytálétel, vagy húsevőknek köret - némi változatosságot nyújthat a szokásos zöldborsós rizs helyett:


Elkészítettem 1 bögre barna rizst a szokásos módon. Mikor már csak lefedve állt a rizs a végén, meghámoztam és felkockáztam 8 közepes répát, és egy vastag aljú, mély serpenyőben kevés olajon, kevergetve roppanós-puhára pirítottam (pár perc). Hozzáadtam a párolt rizst, és ezzel is kevertem még rajta néhányat. Tálaláskor egy kis marék durvára vagdalt diót szórtam a tetejére. Ez a mennyiség 2 adag egytálétel vagy 3-4 adagnyi köret.

A receptet Adéle blogjában olvastam, köszönet érte!

Idő: kb. 3/4 óra elteltével lehet enni, de csak az elején és a végén van vele néhány perc munka
Pénz: kb. 150 Forint a fenti mennyiség
Hazai alapanyagokból.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails