2007. november 4., vasárnap

Birsalmás muffin

Sikerült még hozzájutnom néhány szép, érett birsalmához, így éppen kapóra jött, hogy Kaldeneker Gyurinál meg olvastam egy cikket a birsalmával kapcsolatban – jobbnál jobb receptekkel. Egyből ki is néztem a három süteményt, s mivel messze ezt a legegyszerűbb elkészíteni, ezt próbáltam ki először. Az eredmény annyira kedvemre való lett, hogy komolyan elgondolkodtam, megéri-e a másik kettő a több fáradtságot :-)

Mivel nem egetverően cukros egyik sem, meg a barnacukor egyébként is kellemes aromát ad az egésznek, azt most békén hagytam, csak a lisztet cseréltem Graham lisztre. No meg tettem a birsalmához egy kis őrölt fahéjat is, a tésztába meg egy fél csomag sütőport, hogy biztos ne legyen sűrű. Két nekifutást összehasonlítva azt tapasztaltam, hogy ha olajozás helyett vajjal kenem ki a formát, akkor könnyebben kijön a kész sütemény. De ezek már csak az én egyéni lököttségeim :-)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails