2011. április 30., szombat

Kókuszos jázmin rizs (vegán)

Egy gyors, egyszerű reggeli, ha nincs itthon tej:


5 dkg kókuszpelyhet feltettem főni fél liter vízben. Ízesítettem 2 teáskanál gyümölcscukorral. Amikor már pár perce forrt, hozzáraktam 1 bögre (2,5 dl) jázmin rizst, és kis lángon, lefedve addig főztem, míg majdnem puha lett a rizs és már csak kevés folyadék volt rajta (kb. 10 perc). Ekkor elzártam alatta a tüzet, és lefedve állni hagytam (még kb. 10 perc). Fogyasztás előtt fellazítottam villával, majd müzlistálkákba szedtem. Isti mézzel csorgatta meg a részét, én pedig citruslekvárral egészítettem ki a saját adagomat. A kókuszpehely némileg alulmúlta a várakozásainkat íz tekintetében, de azért egynek jó volt. A kókuszosabb ízhez víz helyett kókusztejet kellett volna használni.
 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails