2008. június 5., csütörtök

Kenyerek és egyebek reggelire - szerte a világból

Újabb BBD (BradBakingDay - Kenyérsütős nap) forduló zárult le, amelynek házigazdája, Melissa, reggelire fogyasztható kenyerek készítését kérte (nagyon tágan értelmezve a dolgot, a valamiféle lazítóanyag használata volt a kitétel). Az összefoglaló, 16 országból 54 recepttel itt olvasható.

Jómagam a már bevált, villámgyors és egyszerű kelt tésztából készítettem ezúttal nem csak kakaós és fahéjas, hanem sajtos csigákat is (a kinyújtott tésztát kevés tejföllel kentem meg, majd jó sok reszelt parenyicát szórtam rá). Magyarul itt írtam erről, az eseményre készített angol nyelvű bejegyzésem pedig itt olvasható. Azért esett éppen erre a választásom, mert az első adag kb. fél órával a készítés elkezdése után fogyasztható, és mi lehetne kellemesebb reggeli, mint valami friss, forró péksütemény?

A következő forduló házigazdája az esemény elindítója, Zorra lesz. Kíváncsian várom, milyen feladványt tűz ki.

2 megjegyzés:

siccike írta...

Hát, ez nagyon jópofa ez a sokországs összeállítás!
Tök jól lehet belőle mazsolázni! Úgyis mindig a reggelikkel van mostanság nyűglődésem...
Köszi!:-)

Dulmina írta...

Jó mazsolázást Neked is! Már én is elkezdtem sort venni az ötleteken, igaz, még az előző havi zabos kenyerekből sem olvastam el mindet.
S mivel nagy mániám az itthoni kenyérsütés, ez egy nekem való játék! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails