2008. június 1., vasárnap

Az egyszerűség dicsérete

Végre újra van friss gyümölcs, pár szem a saját kertemben is, a piacon meg aztán amennyit csak akarok. Pár hete beleszabadultam az eperbe, ma meg a meggybe. A cseresznyét jobban szeretem, de ez a meggy nézett ki úgy, hogy kedvem támadt megkóstolni. Nem is csalódtam. (A cseresznyével inkább még várok az igazira.)

Nézegettem az ígéretesebbnél ígéretesebb recepteket. Egy epres pitét ki is próbáltam. Nem volt rossz, de... Rájöttem, hogy nekem csak úgy, natúr ízlik legjobban az eper. Frissen a tőről, az se baj, ha picit recseg a fogam alatt a homok. Vagy a zacskóból, ahogy meghoztam a piacról.

Valamikor legalább joghurtot öntöttem rá, vagy turmixot csináltam, vagy gyümölcssalátát, esetleg egy pudingos piskóta tetejét raktam ki vele, de most nem vonzanak az ilyesmi lehetőségek sem...

De ahelyett, hogy most ennek okát kutatnám, inkább megyek, hisz ma még nem volt "szüret" :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails